wtorek, 16 lutego 2016

Powrót do blogowego świata

 Długo zastanawiałam się czy wrócić. Nigdy nie chciałam żeby prowadzenie bloga stało się w pewnym sensie ograniczające. A teraz widzę, że powrót może okazać się dla mnie wybawieniem od rutyny życia codziennego, która zapętla się coraz bardziej i powoli wyżera mnie od środka. Doszłam do wniosku, że powinnam przeorganizować swoje życie i zacząć budować je na nowo ale na 'starych' fundamentach. 
Czyli wracam do blogowego świata :) Wiem, że zniknęłam z dnia na dzień ale gdy tylko miałam chwilkę zaglądałam na wasze blogi. Teraz planuję poruszać więcej spraw nie tylko tematykę pielęgnacji włosów, której oczywiście nie zaprzestałam, wciąż jest dużo do zrobienia. Chcę pokazać zdjęcia, które miałam opublikować w kolejnej niedzieli włosowej, we wrześniu ubiegłego już roku. To były ostatnie tego typu zdjęcia ukazujące ich stan. Piękna, słoneczna pogoda wtedy była. Chciałoby się już wrócić do upalnego  lata. Uwielbiam robić zdjęcia w takich warunkach, bo nie zawsze można pokazać to co się chce w domu. Tym bardziej gdy się wykonuje je kalkulatorem :D.

*********************************************************************
Mam nadzieję, że nowy czas dla mnie właśnie się zaczął i uda mi się to co zaplanowałam na najbliższy okres. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali i nie zapomnieli o mnie podczas nieobecności, dodając mi siły przez ostatnie miesiące. :) 
Do zobaczenia !

11 komentarzy:

  1. pięknego masz baranka na główce ;) dobrze ze postanowiłaś wrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardo :D Mam nadzieję, że na dłużej zostanę.

      Usuń
  2. To jest dopiero zabójcza objętość :) Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tobie też nie brakuje objętości! :D

      Usuń
  3. Wow piękne włosy te loki i objętość ! Czekamy na kolejne posty !!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja bym chciała mieć taką objętość:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, życzę Ci, żeby wszystko Ci się w życiu ułożyło. Trzeba starać się być dobrej myśli - po każdej burzy wychodzi słońce :)

    Objętość masz wspaniałą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Jak na razie wszystko zmierza w dobrym kierunku :)

      Usuń
  6. Ojeku! Zakochałam się w Twoich włosach<3 Co za gęstość, skręt i dociążenie :) Oby tak dalej, pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń